Idag jobbar vi hemma!

För tredje året i rad anordnar Microsoft jobba hemma dagen, ett initiativ som Intelecom i Sverige såklart är med och stödjer tillsammans med över hundra andra företag som ställer sej bakom ett flexibelt arbetssätt.

Syftet med dagen är att lyfta fram fördelar med flexibelt arbete och visa hur ny teknik kan förändra såväl vårt sätt att jobba som vår syn på arbete, från en plats man går till - till vad man utför. Så idag jobbar vi som vanligt! Men inte på kontoret, utan vi syns ute hos kunder, partners, på videokonferenser och kanske på ett fik i vårsolens Stockholm. Tekniken sätter nämligen inga begränsningar för vart vi fysiskt sitter och jobbar. Kanske jobbar vi i soffan hemma med mysbyxor och favoritkaffet? Vilken är din favoritplats att jobba från?

För mer information besök www.detnyaarbetslivet.se/2014/01/24/jobba-hemma-dagen-2014/ eller kontakta:

Marknads- och kommunikationsansvarig
E: