Inbjudan till presentation av Recipharms delårsrapport för januari ‒ mars 2019

Recipharm AB publicerar delårsrapporten för januari-mars 2019 den 3 maj kl 07:45.

Med anledning av detta bjuder företaget in till en webbkonferens (på engelska) för investerare, analytiker och media den 3 maj kl. 10:00 där VD Thomas Eldered och CFO Tobias Hägglöv presenterar och kommenterar rapporten samt svarar på frågor.

Rapporten kommer att finnas tillgänglig på Recipharms webbsida, www.recipharm.com/sv/investor-relations från kl. 07:45 samma dag och presentationen från konferensen kommer att laddas upp under dagen den 3 maj.

För att delta i webbkonferensen, vänligen använd nedan länk:

Frågor kan ställas genom att ringa nedan telefonnummer under själva webbkonferensen. Önskar man inte ställa en fråga via telefon räcker det med att logga in via länken ovan.

Från Sverige: +46 8 566 426 51
Från Frankrike: + 33 170 750 711
Från Indien: +91 226 187 51 27
Från Israel: +972 372 076 79