Ny studie om arbetsplatsen och arbetssätt - Över 250.000 respondenter från olika företag har sagt sitt.

Report this content

På Rethink Office-konferensen 22/11 kommer bl.a. Peggie Rothe, Development Director på Leesman, presentera resultatet av deras senaste studie om den moderna arbetsplatsen. Med över 250.000 respondenter från olika arbetsplatser och kontor, så delar Peggie med sig av insikter att tänka på vid utformningen av arbetsplatsen.

Peggie Rothe talar bl.a. om vad som gör att medarbetare upplever att deras arbetsmiljö möjliggör produktivt arbete och vilka delar av det nya kontoret som inte blir bra. Att förnya ett kontor eller ett arbetssätt leder inte automatiskt till positiva resultat. Därför är det viktigt att beslutsfattare har insikter och kunskap om vilka framgångsfaktorerna är och vilka fallgropar som bör undvikas.

På konferensen Rethink Office i Stockholm den 22:a November, kommer kunskapsdelning och best-practice av den moderna arbetsplatsen att vara i fokus. Samspelet mellan den fysiska platsen, de digitala lösningarna och människorna. Talare från olika organisationer (bl.a. Microsoft, Skanska, Lantmäteriet, Tele2 och Sweco) kommer att finnas på scen för att dela med sig av sin kunskap och erfarenheter om den moderna arbetsplatsen.

Tobias Ögren
Projektledare