Inbjudan till presentation av kvartal tre den 8 juli

RNB RETAIL AND BRANDS publicerar delårsrapporten för det tredje kvartalet räkenskapsåret 2019/20 (september 2019 – maj 2020) onsdagen den 8 juli 2020.

Rapportdatumen är flyttat på grund av arbetet med dotterbolagens företagsrekonstruktioner.

RNB RETAIL AND BRANDS bjuder in investerare, analytiker och media till en presentation av kvartalsrapporten där VD Kristian Lustin och Interim Group Business Controller Richard Roa kommenterar rapporten. Presentationen hålls den 8 juli klockan 10:00 och går att följa via telefonkonferens eller audiosändning.

För att delta vid presentationstillfället vänligen ring telefonnummer:

+46 8 566 427 03 (Sverige)

+44 33 330 092 72 (Storbritannien)

För att delta via audiocast använd denna länk:

RNB Q3 1920

Presentationen sker på svenska och följs av en frågestund. Frågor går att ställa muntligen via telefonkonferensen eller skriftligen via audiosändningen. Ingen föranmälan krävs.

Kristian Lustin, VD och koncernchef, Tel: 08-410 520 00, e-post: kristian.lustin@retailandbrands.se

Richard Roa, Interim Group Business Controller, e-post: richard.roa@retailandbrands.se

RNB RETAIL AND BRANDS äger, driver och utvecklar butiker och e-handel inom mode, konfektion, accessoarer, juveler och kosmetik. Fokus är att ge en service och köpupplevelse utöver det vanliga. Försäljning bedrivs genom koncepten Brothers, Departments & Stores, Man of a kind och Polarn O. Pyret. Koncernen har cirka 210 butiker och e-handelsplatser i 10 länder. RNB RETAIL AND BRANDS är noterat på Nasdaq Stockholm (RNBS). www.rnb.se