Kommuniké från bolagsstämma

Kommuniké från bolagsstämma i rnb Retail and Brands AB den 23 januari 2003 Utdelning Bolagsstämman beslutade i enlighet med styrelsens förslag att ingen utdelning skulle utgå för verksamhetsåret 1 september 2001 - 31 augusti 2002. Val av styrelseledamöter Bolagsstämman beslutade om omval av styrelseledamöterna Mikael Solberg, Andreas Falkenmark, Anders Slettengren, Claes Hansson och Hans Risberg. Vid efterföljande konstituerande styrelsemöte omvaldes Mikael Solberg till styrelsens ordförande och Claes Hansson till styrelsens vice ordförande. Nomineringskommitté Bolagsstämman beslutade om att tillsätta Mikael Solberg, Jan Carlzon och Jan-Carl Adelswärd som nomineringskommitté. För ytterligare information kontakta VD Christel Kinning 0733-97 95 10 eller CFO Göran Blomberg 0733-97 95 99. rnb Retail and Brands AB äger, driver och utvecklar butikskoncept för mode- och kvalitetsmedvetna kunder. rnb driver Polarn O. Pyret, Solo/Champagne, Saks/Blombergs och NK/Varumärkesbutiker. rnb är Sveriges största modeföretag i det övre kvalitetssegmentet. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/24/20030124BIT00650/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/24/20030124BIT00650/wkr0002.pdf