Icona Pops video till ”Emergency” lanserad

Som tidigare kommunicerat släpptes Icona Pops nya video till låten ”Emergency” igår. Videon, som är ett samarbete mellan WHOYOUARE och Icona Pop, finns nu att se på www.whoyouare.com

Bea Åkerlund, grundare av WYA Holding och WHOYOUARE, var Creative Director för videon och också ansvarig stylist. I videon syns Icona Pop klädda i plagg designade av det Londonbaserade modevarumärket KTZ, som är ett av de mest hyllade modevarumärkena just nu. Alla plagg som visas i videon finns att köpa på WHOYOUARE.COM.

Samarbetet mellan WHOYOUARE och Icona Pop har redan blivit mycket uppmärksammat sociala medier, press och traditionell media.

Artiklar om samarbetet:

Svenska Elle.se: http://elle.se/whoyouare-i-samarbete-med-icona-pop/.
Svenska BON.se: http://bon.se/article/icona-pop-vi-har-alltid-beundrat-bea-akerlund/
Amerikanska Rolling Stone: http://www.rollingstone.com/music/videos/watch-icona-pop-rise-from-dead-in-emergency-video-20150617
Brittiska Entertainment Focus: http://www.entertainment-focus.com/music-section/music-news/icona-pop-release-the-music-video-for-new-single-emergency/
Amerikanska Altsounds: http://www.entertainment-focus.com/music-section/music-news/icona-pop-release-the-music-video-for-new-single-emergency/

För mer information, besök WYA Holdings webbplats wyaholding.com eller kontakta:
Tori Skoglund, VD WYA Holding AB (publ)
tori@whoyouare.com
Tel: 08-555 408 00 / 0708 17 49 39

Detta är WYA Holding AB
WYA Holding grundades 2013 med målet att genom plattformen WHOYOUARE koppla samman designers och kreatörer med stylister, creative directors och slutkonsumenter över hela världen. Visionen är att plattformen WHOYOUARE ska vara förstahandsvalet för kreatörer inom fashion, etablerade såväl som nya talanger, att mötas, utbyta erfarenheter och göra affärer. Aktiens kortnamn är WYA B. Remium är Certified Advisor för WYA Holding AB. wyaholding.com finns möjlighet att ladda ner komplett bolagsbeskrivning.

Taggar: