Inbjudan till telefonkonferens i samband med Delårsrapport för andra kvartalet 2019

SaltX Technology Holding inbjuder till telefonkonferens/online-presentation 23:e augusti 2019, kl.10:00 för svensk presentation och kl. 11:00 för engelsk presentation. VD Carl-Johan Linér presenterar rapporten tillsammans med Harald Bauer, CFO. Därefter ges möjlighet att ställa frågor.

Kvartalsrapport 2 för 2019 kommer att publiceras den 23:e augusti ca kl. 08:00.

Olika sätt att delta:

10:00 (Svensk presentation)

- Via dator: https://zoom.us/j/327227675
- Via telefon: +46 (0) 8 4468 2488
- Mötes ID: 327 227 675

11:00 (Engelsk presentation)

- Via dator: https://zoom.us/j/598718702
- Via telefon: +46 (0) 8 4468 2488
- Mötes ID: 598 718 702

Frågor
Ni får gärna maila eventuella frågor till investor@saltxtechnology.com. Det kommer även gå bra att ställa frågor under mötet i chattfunktionen.

Planerar du att ansluta online kan du förbereda dig genom att ladda ner programvaran nedan.

På http://saltxtechnology.com/investor/presentations/ kommer det även finnas möjlighet att i efterhand ta del av presentationen.

SaltX Technology utvecklar och säljer en patenterad energilagringsteknologi. Bolaget samarbetar med partners som spanska INERCO ITC och tyska Steinmüller. SaltX Technologys aktie är listad på Nasdaq Stockholm First North Premier. FNCA Sweden AB, 08-528 00 399, info@fnca.se, är SaltX Technologys certified adviser. För mer information, besök: www.saltxtechnology.com.

Stockholm den 16 augusti 2019