SaltX årsredovisning för 2018 har publicerats

Idag publicerar SaltX Technology Holding AB (publ) sin årsredovisning som beskriver 2018 års verksamhet och kan laddas ner på www.saltxtechnology.com under fliken Investor.

SALTX 2018För ytterligare information kontakta:
Harald Bauer, VD för SaltX Technology, tel +46-708 10 80 34

********************************************

SaltX Technology utvecklar och säljer en patenterad energilagringsteknologi. Kunderna utgörs huvudsakligen av globala företag såsom Alfa Laval, Vattenfall, Mobile Climate Control och Rheem. SaltX Technologys aktie är listad på Nasdaq Stockholm First North Premier. FNCA Sweden AB, +46-8-528 00 399, info@fnca.se, är SaltX Technologys certified adviser. För mer information, besök: www.saltxtechnology.com