Scandinavian Executive öppnar lokalt kontor i Göteborg

Report this content

Interimsförmedlaren Scandinavian Executive expanderar sin verksamhet i Göteborg med ett nytt kontor. Cecilia Wickberg blir ny regionchef

​​Företaget har haft Göteborgskunder sedan över sju år tillbaka, men då behovet av interimstjänster ytterligare växt öppnar man ett nytt kontor och tillsätter en regionchef.

Cecilia Wickberg har lång affärserfarenhet från olika seniora roller inom finans, retail och industrin. Hon har tidigare bland annat arbetat som globalt kundansvarig för stora företag hos Lowell, SEB och Swedbank samt projektledare för affärsutveckling på Business Region Göteborg. Cecilia har byggt upp ett stort nätverk inom det västsvenska näringslivet och ska hjälpa kunderna i Göteborg att rekrytera rätt konsult för att tillgodose behoven.

- Efterfrågan på interimskonsulter ökar och Göteborg med sina många stora företag är inget undantag. Det är en expansiv region med spännande möjligheter och jag ser fram emot att få hjälpa kunder inom flera olika branscher att hitta rätt person för uppdragen, säger Cecilia Wickberg.

För mer information vänligen kontakta:

Cecilia Wickberg
Regionchef Göteborg

cecilia.wickberg@scandinavianexecutive.se

Om Scandinavian Executive

Scandinavian Executive har många års erfarenhet av att matcha rätt kandidat med rätt verksamhet eller projekt. Scandinavian Executive tror på effektiva processer, med transparens och utan krångel, och arbetar med ett kvalificerat urval från ett nätverk med över 4500 interimskonsulter. Dessa är tillgängliga för antingen tidsbegränsade uppdrag eller som rekrytering efter interimsuppdrag.

Taggar: