Jon Radefalk ansluter sig till Securitas säljteam

Jon Radefalk kompletterar Securitas försäljningsteam i rollen som Key Account Manager. Jon bidrar framför allt med sin erfarenhet som kravställare i säkerhetsupphandlingar med både personell bevakning och säkerhetsteknik.

Securitas erbjuder skräddarsydda säkerhetslösningar och tjänster. Som säkerhetsleverantör strävar Securitas efter att arbeta kundorienterat och lyhört och som ett led i den processen väljer Securitas nu att anställa Jon Radefalk, tidigare ägare och grundare till konsultföretaget Fairdeal Group. Jon ansluter till Securitas den 1 maj, 2015.

- Jon startade sin karriär i säkerhetsbranschen hos Securitas men har det senaste decenniet varit kravställare och upphandlare av både personell bevakning och tekniska system. Hans kunskap och erfarenhet från beställarsidan kommer bli mycket viktiga för oss att ha med i vår fortsatta utveckling av vårt kunderbjudande. Vi är mycket glada över att få Jon som kollega i vårt team, säger Johan Buch, försäljningschef, Securitas Sverige AB.

För ytterligare information vänligen kontakta Johan Buch, Securitas Sverige AB, 010-470 10 00.

Jon startade sin karriär i säkerhetsbranschen hos Securitas men har det senaste decenniet varit kravställare och upphandlare av både personell bevakning och tekniska system. Hans kunskap och erfarenhet från beställarsidan kommer bli mycket viktiga för oss att ha med i vår fortsatta utveckling av vårt kunderbjudande. Vi är mycket glada över att få Jon som kollega i vårt team.
Johan Buch, försäljningschef, Securitas Sverige AB