Securitas premieras av Axis

Axis Communications har delat ut priser till sina mest framstående partners. Vid Axis VIP Partner Event and 2013 Awards som nyligen arrangerades i Köpenhamn premierades bland annat Securitas

Vid eventet, vars tema var smartare videobevakning, tilldelades Securitas priset High Growth Partner of the Year. I motiveringen framhålls bland annat Securitas prestigefulla kamerainstallation på Köpenhamns Tivoli och att Securitas ”gått från klarhet till klarhet när det gäller att införa IP-lösningar i regionen”.

För ytterligare information vänligen kontakta Andreas Sparrenblad, Securitas Sverige AB, 010-470 10 00.

Securitas är en kunskapsledare inom säkerhet. Med våra tre ledstjärnor "Ärlighet, Vaksamhet, Hjälpsamhet" har Securitas skyddat hem, arbete och samhälle i Sverige i över 70 år. Överallt - från små butiker till flygplatser - gör våra medarbetare skillnad. Med över 9 000 anställda finns Securitas på över 170 avdelningskontor i Sverige.

securitas.se

Axis Communications