SensoDetect - Ny hemsida publicerad

Sensodetect lanserar en ny hemsida som bättre speglar de nya strategin som företaget arbetar med för att skapa ett framgångsrikt företag.

Den nya hemsidan är nu lanserad och innehåller mer information om företagets Vision, Mission och Strategi. SensoDetect vill ge en samlad bild av företaget tll såväl kunder som potentiella samarbetspartners och givetvis även till aktieägarna. Den nya hemsidan är ett led i att förbättra den externa kommunikationen. Bolagets fokus kommer vara att under våren 2018 lansera den nya BERA 3.0 och vidare fokus kommer ligga på en stegvis global lansering under kommande år.

"Vi behöver ha en tydlig, enkel och bra hemsida som vi kan hänsvisa till och som vi även kan använda som en kommunikationsplattform mot våra ägare likväl som kunder och det är ett första steg i den riktningen. Uppdateringar kommer att ske löpande men basen släpper vi nu så att vi lättare kan kommunicera framöver med nya kontakter, studier och nyheter.", Säger VD, Johan Olson.

Jan Andersson

Styrelseordförande, SensoDetect Aktiebolag (publ)

E-post: jan@sensodetect.com

Vd, Johan Olson, SensoDetect AB (publ.)