• Siemens/

Nyhet Nordbygg 2010: Processenheter för reglering, styrning och övervakning av HVAC-applikationer

Siemens lanserar ett nytt sortiment av modulära processenheter, för reglering, styrning och övervakning av HVAC-applikationer, speciellt anpassade för OEM.

Climatix-sortimentet består av processenheter, I/O-moduler, kommunikationsmoduler och betjäningsenheter. Kännetecknande för Climatix är: - Modulärt, skalbart sortiment - Öppen kommunikation - Kostoptimerad integration till byggnadsautomationssystem - Fördefinierade, testade och konfigurerbara applikationer Bilder laddas ned från: https://www.nwe.siemens.com/sweden/internet/se/press1/produktnyheter/produktnyheter_BT/Pages/100302_Climatix_processenheter.aspx För ytterligare information kontakta: Ralf Bergne Siemens AB Industry Sector Building Technologies Division Control Products & Systems Tel: 08-578 410 33, mobil: 070-8719033 e-post: ralf.bergne@siemens.com