• Sileon AB/

(NGM: PAY) SISTA HANDELSDAG DEN 30 MAJ 2007 FÖR PAYNOVAS TECKNINGSOPTION 2005/2007 (TO 3)

Läs original

Styrelsen vill uppmärksamma om att sista dag för handel med teckningsoption enligt ovan är den 30 maj 2007. Enligt villkoren för teckningsoptionerna är sista dagen för teckning av aktier den 31 maj 2007.

Omräkningen enligt optionsvillkoren innebär att innehav av tio (10) teckningsoptioner ger rätt att teckna en (1) ny aktie i Paynova AB (publ.) till teckningskurs 11,98 SEK per ny aktie.

Paynova AB (publ.)

OM PAYNOVA

Paynova erbjuder en internationell, kontobaserad betaltjänst via Internet. Med Paynova som enda motpart kan e-handlare få en betalningsgaranti för ett 20-tal betalningsalternativ på 10 språk med 8 valutor i ett säkerhetscertifierat gränssnitt (PCI). Konsumenter öppnar gratis ett online-konto, en Paynova-plånbok, för att göra säkra och enkla köp samt sköta sina överföringar mellan familj, vänner och bekanta. Paynova har avtal med drygt 1 400 e-handlare. De flesta återfinns i de prioriterade segmenten: resor, detaljhandel samt media/nätverksspel. Företaget är noterat på NGM Equity sedan februari 2004. För mer information: www.paynova.com