PAYNOVA NOTERAS PÅ NGM EQUITY I FEBRUARI

Vid en extra bolagsstämma i november förra året beslutades att börsnotera Paynova. I november meddelades att bolagets ambition var att notera bolaget på NGM Equity under januari månad. Styrelsen har nu beslutat att presentera bokslutskommunikén före börsnoteringen. Paynovas första dag som noterade på NGM Equity planeras därför till den 23 februari 2004. Inför noteringen presenteras noteringsprospekt samt bolagets bokslutskommuniké den 19 februari 2004.

Paynova genomförde under december månad ett flertal betydelsefulla affärer och samarbetsavtal. Mer information om dessa finns i länkarna nedan.

2003-12-29

Paynova säkrar korten till 330 000 studenter http://www.ngnews.se/default.asp?lngeditid=38516

2003-12-19

Paynova lanserar plånboken i Frankrike

2003-12-17

Paynova erbjuder betalning via SMS

För mer information, kontakta

Pelle Hjortblad, VD Paynova, tel 08 5171 0007, 0701-810 110. E-mail pelle.hjortblad@paynova.com

Om Paynova

Paynova AB erbjuder säkra betallösningar på Internet i form av en plånbok som hanterar summor från en krona och uppåt. Paynovaplånboken möjliggör för användarna att hantera alla sina inköp med endast en motpart i betalningen. Plånboken är enkel att skaffa och använda och enkel att installera för handlare. Mer än 20 000 banker världen över accepterar plånboken för VISA och MasterCard, och användaren behöver inte exponera sitt kreditkortsnummer till handlaren där varan eller tjänsten skall köpas. Paynova AB har idag slutit avtal med över 500 företag och organisationer som erbjuder Paynovaplånboken som betallösning. Företaget ägs av medarbetare och andra privata finansiärer och har totalt 16 anställda.

Se mer på www.paynova.com