SKFs rapport för första kvartalet publiceras 22 april

Göteborg, 13 april 2021: SKF-koncernens rapport för första kvartalet 2021 publiceras den 22 april 2021 runt klockan 08:45 och en Webcast, med möjlighet att ställa frågor via chat, hålls på engelska kl. 10:00.

Vänligen anslut till Webcasten senast 10 minuter innan start genom följande länk eller telefonnummer.

Länk till Webcast: https://www.investis-live.com/skf/606f1e9d8c549514003fe8dd/bvcd

Telefon:          010 884 8016
Lösenord:       895705

All information om resultatet kommer att finnas tillgänglig på https://investors.skf.com/sv/rapporter-och-presentationer

Media: För att boka intervju med Alrik Danielson och Niclas Rosenlew efter Webcasten, kontakta Theo Kjellberg: theo.kjellberg@skf.com / +46 725 77 65 76.

PRESS: Theo Kjellberg, Director, Press Relations,
tel: 46 31-337 6576, mobile: 46 725-776576, e-mail: theo.kjellberg@skf.com

INVESTOR RELATIONS: Patrik Stenberg, Head of Investor Relations,
tel: 46 31-337 2104, mobile: 46 705-472104, e-mail: patrik.stenberg@skf.com