Menupay AB avnoteras från Spotlight

Spotlight har efter ansökan från Menupay AB (nedan ”Bolaget”) beslutat att avnotera Bolagets finansiella instrument MENU B och MENU TO 1 B. Sista dag för handel är den 31 juli 2020.

Bolaget offentliggjorde den 24 juni 2020 pressmeddelandet ”MENUPAY AB har lämnat in en ansökan om avnotering hos Spotlight Stock Market”. Enligt Spotlights regelverk blir ett bolag placerat på Spotlight observationslista om bolaget ansökt om avnotering.

Spotlight har därför beslutat att handeln i Bolagets finansiella instrument fortsatt ska ske på Spotlights observationslista med sista dag för handel den 31 juli 2020.

Spotlight Stock Market
e-post
Issuer@spotlightstockmarket.com

Spotlight Stock Market är handelsplats som vill göra det enklare och tryggare och synligare för tillväxtbolag att bli och vara noterade. Samtidigt erbjuder företaget investerare möjligheten att bli delägare i tillväxtbolag på ett enklare och tryggare sätt. Hos Spotlight Stock Market finns fler än 170 noterade tillväxtbolag från olika branscher. Spotlight Stock Market grundades 1997, har 20 anställda och huvudkontor i Stockholm. Läs mer på www.spotlightstockmarket.com