Pressinbjudan till första spadtag för Bromma Tracks

Stadsbyggnadsborgarrådet Roger Mogert (S) tar första spadtaget för projektet Bromma Tracks, 249 nya lägenheter vid Brommaplan.

När: måndag den 1 juni, kl. 11.30–12.30
Var:
etableringen på Klädesvägen 38, Bromma
Vägbeskrivning:

Måndag den 1 juni bjuder vi in till ett symboliskt första spadtag för de 249 bostadsrätterna i projektet Bromma Tracks vid Brommaplan. Stadsbyggnadsborgarrådet Roger Mogert (S) är den som kommer att ta spadtaget tillsammans med SSM:s VD Mattias Roos.

Om Bromma Tracks
Bromma Tracks innehåller 249 bostadsrätter, 1-4 rok med fokus på 1-2 rok. Försäljningen av lägenheterna startade i oktober 2014 och projektet är nu slutsålt. Inflyttning planeras ske med start under 2016. Mer information om Bromma Tracks: http://www.ssmfastigheter.se/bostadsratt/bromma-tracks/

Mattias Roos, VD, 0706-185 199

SSM arbetar med projektutveckling och nyproduktion av bostäder i Stockholm. SSM har idag en stark position som bostadsutvecklare i regionen. Bolagets vision är enkel: vi ska utveckla Stockholms mest efterfrågade bostäder för morgondagens stockholmare. Morgondagens stockholmare är enkelt beskrivet någon som värdesätter stadens puls, närhet till kommunikationer och en flexibel och yteffektiv bostad. Under 2014 startade bolaget byggnation av totalt 515 stycken lägenheter. Läs mer på: www.ssmfastigheter.se