Stendörren tecknar 12-årigt hyresavtal med Servicexperten Skadecenter

22 juni 2021

Stendörren Fastigheter AB är glada att Servicexperten Skadecenter i Sverige AB har hittat rätt i sin jakt på de perfekta lager- och verkstadslokalerna för sin verksamhet.

Parterna har tecknat ett 12-årigt hyresavtal för fastigheten Stenvreten 6:1, belägen på Annelundsgatan 7 i Enköping. Servicexperten Skadecenter i Sverige AB flyttar in i lokalen på drygt 2 565 kvadratmeter till årsskiftet 21/22.

”Vi har äntligen hittat en lokal som vi kan utveckla vår verksamhet i. Verkstadslokaler i den här storleken i så här bra lägen är inte lätta att hitta. Storleken på lokalen ger oss även möjlighet att ge våra kunder ännu bättre service och att fortsätta leverera på en hög nivå. Det är ett nytt spännande kapitel för oss och våra kunder”, säger Fredrik Nilsson, VD Servicexperten Skadecenter i Sverige AB

”Vi är väldigt glada över att Servicexperten Skadecenter i Sverige AB valt våra lokaler och vi hälsar dem välkomna. Uthyrningen bekräftar en fortsatt mycket stark efterfrågan efter verksamhetsanpassade lokaler inom Mälardalen”, säger Anders Nilsson, förvaltningschef på Stendörren.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Erik Ranje, verkställande direktör, 0703-08 52 09 eller erik.ranje@stendorren.se

Anders Nilsson, förvaltningschef, 0768-81 40 75 eller anders.nilsson@stendorren.se

För mer information om Stendörren Fastigheter AB (publ), se: www.stendorren.se