Stendörren tecknar 7-årigt hyresavtal i Ulvsunda

30 mars 2021

Stendörren Fastigheter AB har tecknat ett 7-årigt hyresavtal med Ljud och Bildmedia BT AB avseende nya lager- och kontorslokaler i fastigheten Magneten 33, belägen på Voltavägen 9 - 13 i Bromma. Ljud och Bildmedia flyttar in redan till sommaren i lokaler om drygt 3 900 kvadratmeter.

Vi är väldigt glada över att Ljud och Bildmedia valt lokaler i vårt bestånd och vi hälsar dem välkomna. Uthyrningen bekräftar en fortsatt stark efterfrågan avseende lager och logistik inom stor Stockholm”, säger Anders Nilsson, Förvaltningschef på Stendörren.

Höglager, kontor och bra lastningsmöjligheter i närheten av Stockholm City är unikt.  Storleken på lokalen ger oss även möjlighet att ge våra kunder ännu bättre service och fortsätta leverera på en hög nivå. Det är ett spännande nytt kapitel för oss och våra kunder”, säger Daniel Thisell, VD Ljud och Bildmedia BT Aktiebolag.

Erik Ranje, Verkställande direktör, 070-308 52 09 eller erik.ranje@stendorren.se

Anders Nilsson, Förvaltningschef, 076-881 40 75 eller anders.nilsson@stendorren.se

Erik Ranje, 070-308 52 09