Sommartips från Stora Enso – lyssna på någon av våra poddar

Så här i sommar- och semestertider passar det perfekt att lyssna på poddar.

Stora Enso har tagit fram ett antal poddar, som bland annat handlar om bioekonomi, intelligenta förpackningar, trähus och mode från skogen. Dessa poddar är på engelska och finns på företagets hemsida. Man vill även passa på att tipsa om Sparpoddens avsnitt nr 179, där Sverigechef Per Lyrvall berättar om skogsindustrins och Stora Ensos verksamhet. Denna podd är på svenska.

”Det är många spännande saker på gång inom skogsindustrin, så jag hoppas att ni lyssnar på våra poddar i sommar”, säger Per Lyrvall, Sverigechef på Stora Enso, som förutom Sparpoddens avsnitt även medverkar i Stora Ensos podd om bioekonomi.

Länk till Sparpodden med Stora Ensos Sverigechef Per Lyrvall:

Länk till Stora Ensos poddar:

Foto:
Stora Enso

Bildtext:
Per Lyrvall, Sverigechef, Stora Enso tipsar om företagets poddar.

För mer information:
Sara Kvarfordh, Communications Manager, Media Relations and Public Affairs Sweden, 070-234 45 90, sara.kvarfordh@storaenso.com

F
akta om Stora Enso:
Stora Enso är en ledande global leverantör av förnybara lösningar inom förpackningar, biomaterial, träprodukter och papper. Vårt mål är att ersätta fossilbaserade material genom att skapa och utveckla nya produkter och tjänster som bygger på trä och andra förnybara material. Företaget har cirka 25 000 medarbetare i över 35 länder och vår omsättning 2016 uppgick till 9,8 miljarder EUR. Stora Enso är börsnoterat i Helsingfors och Stockholm. www.storaenso.com