Pressmeddelande: Naturskyddsföreningen kryddar klimatrecept men missar huvudingrediensen

Naturskyddsföreningen har idag presenterat ”recept på en klimatsmart kommun”. Initiativet är vällovligt och Naturskyddsföreningen lyfter fram viktiga symbolfrågor. Men den har missat en viktig ingrediens – nämligen hur vi kan hushålla i uppvärmningen och därmed minska klimatutsläppen. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Cision http://www.cisionwire.se http://www.cisionwire.se/svensk-fjarrvarme-a/pressmeddelande--naturskyddsforeningen-kryddar-klimatrecept-men-missar-huvudingrediensen136783 Följande filer finns att ladda ned: http://feed.ne.cision.com/client/waymaker1/f.aspx?id=1905701&fn=wkr0006.doc 110318, Naturskyddsföreningen kryddar klimatrecept men missar huvudingrediensen