Svenska Aerogel Holding (publ) presenterar på Aktieportföljen Live 10 mars

Svenska Aerogel kommer att presentera på Aktieportföljen live 10 mars. Aktieportföljen Live är ett samarbete mellan Facebookgrupperna ”Aktier – Småbolagsjakten” och ”Aktieportføljen”. Tillsammans bildar de Nordens största digitala plattform och anslagstavla med över 140 000 medlemmar för dagligt utbyte av diskussioner och tips inom aktier och investeringar.

Onsdag den 10 mars klockan 17:30 – 17:55 presenterar Svenska Aerogels vd Tor Einar Norbakk.

Försäljningen har fortsatt i bra takt för Svenska Aerogel efter försäljningsrekordet i november. Omkring 1 ton Quartzene har hittills sålts i februari till ett växande antal kunder med ökande volymbehov.

- Uppgången började i slutet av förra året och vi tar regelbundet emot order som ökar i volym. Det är förstås positivt för oss och handlar om att våra kunder når framgångar i sina utvecklingsarbeten. Tor Einar Norbakk, vd Svenska Aerogel

Se eventet på Facebook, YouTube eller hos Börskollen.

Aktieportföljen Live

Aktier – Småbolagsjakten

Aktieporteføljen

Finwire

Börskollen

För ytterligare information kontakta:  Tor Einar Norbakk, vd Svenska Aerogel 070 616 0867 toreinar.norbakk@aerogel.se

www.aerogel.se

Svenska Aerogel tillverkar och kommersialiserar det nanoporösa materialet Quartzene® för olika industriella applikationer. Svenska Aerogels affärsidé är att tillgodose marknadens behov av nya material med fokus på hållbarhet. Quartzene skräddarsys i olika applikationer för att tillföra avgörande egenskaper. Bolagets vision är att vara den högst värderade affärspartnern med nya materiallösningar för en hållbar värld.

Svenska Aerogel Holding AB är listat på Nasdaq First North Growth Market.  Certified Adviser är FNCA  info@fnca.se,  08-528 003 99.  Gävle 3 mars 2021.