Kryssarklubben arrangerar digital båtmässa istället för inställda Allt för Sjön

Ledsen för att båtmässan är inställd? Kom till Svenska Kryssarklubbens digitala båtmässa i stället. Mässans består av ett antal kostnadsfria digitala seminarier kvällstid, där vi bjuder på kunskap och inspiration inför den kommande båtsäsongen.

Vad sägs om följande programpunkter:

• Mat ombord
  • Sjöväder
  • Sjöfartsverkets nya sjökort, som Kryssarklubben är kritiska emot, anser att dessa innebär en säkerhetsrisk.
  • Vårrusta din båt.

​​​​​​​Kryssarklubbens digitala båtmässa pågår från söndag kväll 13 mars till och med torsdag kväll 17 mars.

Både ickemedlemmar och medlemmar är välkomna att delta. För den som inte redan är medlem kommer Kryssarklubben ha ett medlemserbjudande under mässperioden. Och för medlemmar kommer det finnas ett annat erbjudande.

Från den 8 mars kan du se hela veckans program på www.sxk.se länken "Digital båtmässa", och anmäla dig. De digitala seminarierna är kvällstid.

Första seminariekväll är alltså söndag den 13 mars, med programpunkterna Mat ombord, klockan 19:30 samt Gemensamma utflykter – eskadrar – i Kryssarklubbens regi, klockan 18:30. Varje programpunkt är ca 30 minuter långa.
Sedan fortsätter det med programpunkter varje kväll fram till och med torsdag 17 mars.