BI bjuder in till konferens om ägarlägenheter

Sveriges Byggindustrier (BI) anordnar en halvdagskonferens på temat ägarlägenheter för att ge en mångsidig bild av vad ägarlägenheter är. Vi vill belysa vilka erfarenheter som finns i och utanför Sverige.

Politiker, byggherrar, byggare, banker/finansiärer och försäkringsbolag är inbjudna. Efter att inbjudna talare berättat om sina erfarenheter följer en debatt.

Hela programmet för dagen med hållpunkter hittar du här: http://www.bygg.org/pressreleaser.asp?ItemId=561882&Page=1

Välkommen att delta!

Datum:         28/5 2011

Tid:               Kl 8.30-12.15

Plats:             Sundsvalls stadshus

Meddela oss gärna om du kan komma.
Kontakta BI:s informatör Boel Bengtsson, tel 08-698 58 25, mobil 0761-25 72 87, boel.bengtsson@bygg.org

Sveriges Byggindustrier (BI) är bransch- och arbetsgivarorganisation för bygg- och anläggningsföretag verksamma i Sverige. Över 3200 medlemsföretag samverkar inom förbundet för att skapa goda förutsättningar och villkor för byggindustrin och dess anställda. BI:s prioriterade mål är ett modernt medarbetaravtal och en bransch utan svartarbete. Se www.bygg.org