Sveriges Byggindustrier på Nordbygg för en sund byggbransch

Träffa Sveriges Byggindustrier på Nordbygg 20-23/3. Vi finns i monter EH:38 där vi pratar om något som ligger oss varmt om hjärtat – hur vi ska få en ren byggbransch.

Tillsammans med leverantörer i branschen pratar vi om nyheter med ID06 behörighetskort, bland annat kommer det att finnas möjlighet att testa den nya kortkontrollen. I vår monter kan man även träffa representanter från Skatteverket och Ekobrottsmyndigheten som berättar vad de gör gemensamt med oss i branschen för att förändra attityderna till svartarbete.

Ett flertal intressanta personer från Sveriges Byggindustrier kommer att besöka mässan under veckan. Ta chansen att träffa dem i vår monter.

För mer information om vilka som kommer till mässan och när de befinner sig där kontakta Boel Bengtsson på telefon: 0761-25 72 87

Mer information om Nordbygg finns på www.nordbygg.se

Pressbilder: http://www.bygg.org/presskontakt/bildarkiv__322

Sveriges Byggindustrier (BI) är bransch- och arbetsgivarorganisation för bygg- och anläggningsföretag verksamma i Sverige. Över 3200 medlemsföretag samverkar inom förbundet för att skapa goda förutsättningar och villkor för byggindustrin och dess anställda. BI:s prioriterade mål är ett modernt medarbetaravtal och en sund byggbransch. Se www.bygg.org