• Syncro Group AB (publ)/

Claes Persson presenterar Syncro Group på Stora Aktiedagen hos Aktiespararna i kväll den 1 december kl.17:00 – 17:30. Länk bifogad att se presentationen i direktsändning

En bild som visar text, utomhus, natt, tecken

Automatiskt genererad beskrivning

Vi inbjuder dig som journalist, analytiker och aktieägare att ta del av presentationen live på webben,

via www.aktiespararna.se/tv/live  Evenemanget är öppet för alla och kräver inget medlemskap hos

Aktiespararna. Ingen anmälan krävs för att följa evenemanget digitalt.

Passa på att ställa dina frågor till Syncro Groups t.f. VD Claes Persson, genom att skicka ett sms till 079-347 98 45 eller

maila till event@aktiespararna.se  Dina frågor kommer att förmedlas av Aktiespararnas moderator i samband med

frågestunden efter presentationen. Du kan skicka in dina frågor redan nu eller i samband med presentationen.

Syncro Group AB

Telefon: + 46 702 95 99 55

Syncro Group AB

Claes Persson, tf. VD