Kommuniké från extra bolagsstämma den 8 november 2021 i Gigger Group AB (publ)

Extra bolagsstämman i Gigger Group AB (publ) (”Bolaget”), org. nr 556658–5054 ägde rum idag den 8 november 2021 kl.13.15. Stämman beslutade med erforderlig majoritet i enlighet med nedan:

Beslut om ändring av bolagsordning med anledning av ändring av företagsnamn

Stämman beslutade om ändring av Bolagets företagsnamn och därmed ändra bolagsordningens bestämmelse § 1 enligt följande:

§ 1 Företagsnamn

Bolagets företagsnamn är Syncro Group AB (publ).

För ytterligare information, vänligen kontakta:

E-post: magnus.winterman@gigger.se

Claes Persson, Tillförordnad VD

Telefon: 072 224 70 50

E-post: claes.persson@gigger.se

Om Gigger Group

Gigger Group är ett marknadsnoterat bolag med offensiv strategi att äga, förvalta och förädla Saas-bolag inom den nya marknadsekonomin. I portföljen återfinns bolag med SaaS-plattformar utvecklade med marknadens modernaste teknologier som var och ett är självförsörjande och som korsbefruktar de övriga bolagen i portföljen. Målsättningen är att i ett tidigt skede identifiera och förvärva SaaS-bolag som har en överlägsen affärsstrategi och en digital plattform som kan bli ledande inom sitt affärsområde. Varje bolag ska medverka till att öppna upp möjliga synergier mellan övriga bolag i gruppen.