• Syncro Group AB (publ)/

Syncro Group AB:s kvartalsrapport för kvartal 3 2021 kommenteras av Bolagets t.f. VD Claes Persson i direktsändning i morgon den 26:e november kl.08.30 hos Nyhetsbyrån Direkt

Rapportkommentar Live | Syncro Groups t.f. VD Claes Persson:    https://www.youtube.com/watch?v=G4ygia3Zm30

Syncro Group AB (publ) (”Syncro” eller ”Bolaget”) (tidigare bolagsnamn Gigger Group AB) publicerar kvartalsrapporten för det tredje kvartalet 2021 i morgon fredagen den 26 november kl.08.00.

Syncro Groups t.f. VD Claes Persson intervjuas i direktsändning hos Nyhetsbyrån Direkt om kvartalsrapporten.

Sändningen börjar kl.08.30.

Syncro Group AB

Syncro Group AB

Claes Persson, VD

E-post: claes.persson@syncro.group

Om Syncro Group

Syncro Group AB är ett marknadsnoterat bolag med strategi att äga, förvalta och förädla Saas-bolag och supporterande bolag inom den nya marknadsekonomin. I portföljen återfinns bolag med SaaS-plattformar utvecklade med marknadens modernaste teknologier som var och ett är självförsörjande och som korsbefruktar de övriga bolagen i portföljen. Målsättningen är att i ett tidigt skede identifiera och förvärva SaaS-bolag som har en överlägsen affärsstrategi och en digital plattform som kan bli ledande inom sitt affärsområde. Varje bolag ska medverka till att öppna upp möjliga synergier mellan övriga bolag i gruppen.