TF Bank AB (publ): Inbjudan till presentation av delårsrapport januari – juni 2020

TF Bank AB publicerar sin delårsrapport för perioden januari – juni 2020, tisdagen den 14 juli 2020 klockan 07.00 CET. Vi bjuder med anledning av detta in media, institutionella investerare, analytiker och övriga intressenter till en telefonkonferens klockan 08.15 CET.

Hållpunkter (CET)

07.00 – Delårsrapporten publiceras

08.15 – Telefonkonferens med VD Mattias Carlsson och CFO Mikael Meomuttel som presenterar delårsrapporten. Efter presentationen kommer det även finnas möjlighet att ställa frågor.

För att följa presentationen online gå till www.tfbankgroup.com. Presentationen kommer även finnas tillgänglig i efterhand på hemsidan. För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring in på något av nedanstående telefonnummer cirka 15 minuter före konferensstart:

SE: +46 (0)8 5664 2692
UK: +44 (0)33 3300 9260

Presentationen kommer att hållas på svenska med presentationsmaterial på engelska.

TF Bank bildades 1987 och är en internetbaserad nischbank som erbjuder konsumentbanktjänster och e-handelslösningar genom en egenutvecklad IT-plattform med hög grad av automatisering. In- och utlåningsverksamheten bedrivs i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Estland, Lettland, Litauen, Polen, Tyskland och Österrike via filial eller gränsöverskridande av banktillståndet. Från och med 2020 är verksamheten indelad i tre segment: Consumer Lending, Ecommerce Solutions och Credit Cards.