Thinc Jetty Collective presenterar på Stora Aktiedagen Stockholm den 30:e november

Report this content

Lär känna Thinc Jetty Collective AB. Den snabbväxande kommunikationskoncernen går igenom senaste kvartalsrapporten och förklarar varför koncernen kommer stå sig stark i en lågkonjuktur. På aktiedagen har du möjlighet att sätta dig in i bolaget, de senaste nyheterna och ställa frågor.

Den 30:e november klockan 11:00 medverkar Thinc Jetty Collective AB på Aktiespararnas evenemang Stora Aktiedagen.

Bolagets Vice VD Thomas Lindström kommer att presentera Thinc Jetty Collective och svara på dina frågor om bolaget.

Bolaget inbjuder dig som journalist, analytiker och aktieägare att ta del av presentationen live på webben, via www.aktiespararna.se/tv/live. Evenemanget är öppet för alla och kräver inget medlemskap hos Aktiespararna. Ingen anmälan krävs för att följa evenemanget digitalt.

Passa på att ställa dina frågor till presentatören, genom att skicka ett sms till 079-347 98 45 eller maila till event@aktiespararna.se. Dina frågor kommer att förmedlas av Aktiespararnas moderator i samband med frågestunden efter presentationen. Du kan skicka in dina frågor redan nu eller i samband med presentationen.

INFORMATION

När: 30/11, kl. 11:00

Livesändning: www.aktiespararna.se/tv/live

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Anders Wallqvist, VD Thinc Jetty Collective AB
anders.wallqvist@thinccollective.se

Thinc Jetty Collective är verksamma inom kommunikationsbranschen och koncernen erbjuder en grupp av bolag inom system, kommunikation och struktur. Bolagen tänker ut och genomför idéer till sina kunder. Gruppens kompetensområden sträcker sig från data, analys, teknikutveckling och SaaS system till kommunikation, media, PR och brand experience. Koncernen riktar sig till kunder oavsett bransch med behov av sammanhållen kommunikation. Thinc Jetty Collective är verksamma inom Norden.

Läs mer på thinccollective.se

Taggar: