Transvoice utvecklar sin kvalitetssäkring ytterligare

Transvoice är sedan tidigare kvalitetscertifierade enligt ISO9001:2015, en certifiering som nu förnyats genom en omfattande utvärdering. Certifieringen är ett bevis på Transvoice engagemang för att alltid ha rätt tolk, på rätt plats, i rätt tid.

Den nya uppdaterade certifieringen Transvoice nu erhållit är ett bevis på Transvoice ambition att tydligt visa sin höga kvalitet och expertis kring tolktjänster. Genom att genomgå utvärderingar och följa ISO 9001:2015-standarderna har Transvoice bekräftat sitt engagemang för att tillhandahålla pålitliga och högkvalitativa tjänster till sina kunder.

- Vi utför dagligen en stor mängd tolktjänster åt våra kunder, med tolk och översättare i centrum, säger Jonas Ahlstedt, vd på Transvoice. Säkerheten i form av språkbehandling och tystnadsplikt är väsentlig för alla involverade parter. Allt som utväxlas i de möten våra tolkar har, skriftliga och muntliga, ska levereras med stor noggrannhet och försiktighet.

Certifieringen fungerar som en garanti för Transvoice kunder att de alltid kan förvänta sig högsta standard av service och professionalism.

- Certifieringen speglar vårt engagemang för hög kvalitet och förstklassig service för våra kunder. Det är ett bevis på vårt hårda arbete och dedikation till att kontinuerligt förbättra våra processer och tjänster, avslutar Jonas Ahlstedt.

För mer information:

Jonas Ahlstedt | vd Transvoice | jonas.ahlstedt@transvoice.se | 070-798 25 00

Om Transvoice

Transvoice är ett ledande språktjänstföretag på den svenska marknaden. Bolaget har 140 anställda och omsätter över 300 miljoner kronor. Transvoice förmedlar och administrerar tusentals tolk- och språktjänster per dag, till stat, kommun, myndigheter, förvaltningar samt privata företag och organisationer i hela Sverige. I Transvoice nätverk ingår ca 6000 tolkar och översättare, som representerar 206 olika språk och dialekter.