Magnus Gustafsson ny regionchef på TRR

Den 1 april tillträdde Magnus Gustafsson som ny regionchef för länen Jönköping, Kalmar, Blekinge och Kronoberg.

Magnus Gustafsson har arbetat som rådgivare på TRR sedan 2008 samt haft eget företag som konsult inom rådgivning. Han har även en lång bakgrund inom resebranschen där han arbetat som bland annat reseledare, säljare och ledare inom olika avdelningar på Fritidsresor. Han trivs i rollen som ledare och ser fram emot ett fortsatt arbete inom TRR.

-   Det är viktigt att vi behåller den höga kvalitet vi har i dag och att vi samtidigt utvecklas med samhället. Vi är väldigt omtyckta av kundföretagen, de uppsagda tjänstemän vi stöttar samt våra ägare, och det vill vi fortsätta att vara, säger Magnus Gustafsson.

Magnus Gustafsson kommer att utgå från TRRs kontor i Kalmar.

Ytterligare pressmaterial
På TRRs hemsida, www.trr.se, under menyn ”Press” finns pressbilder.

Magnus Gustafsson
Regionchef, TRR Trygghetsrådet
magnus.gustafsson@trr.se

TRR Trygghetsrådet arbetar med omställning och har nästan 40 års erfarenhet av övertalighet. Vi arbetar som en långsiktig partner. TRR ger råd och stöd till medarbetare, ledning och fackliga företrädare i företag. Vi är den enda oberoende aktören på den svenska marknaden och har utvecklat en komplett metodik för att hjälpa tjänstemän. Genom att skapa förändringskraft hos individen, har vi de senaste tio åren hjälpt mer än 20 000 företag att vända en svår situation.

TRR ägs av Svenskt Näringsliv och PTK. Över 32 000 företag med sammanlagt 700 000 medarbetare, huvudsakligen tjänstemän i det privata näringslivet, är anslutna till TRR. Organisationen har cirka 230 medarbetare på drygt 40 platser i landet. Huvudkontoret finns i Stockholm. Läs mer på TRR.se.