Esko lägger två-årsorder på XMReality Remote Guidance efter lyckat pilotprojekt

Esko, ett globalt företag aktiva inom förpackningsindustrin och med huvudkontor i Gent, Belgien, har lagt en order på XMReality Remote Guidance för en period av minst två år. Det primära användningsområdet är att guida kunder och interna fälttekniker för service av avancerade förpackningsmaskiner och tryckpressar. Ordern lades efter ett lyckat pilotprojekt där Esko utvärderade användningsområden för Remote Guidance samt dess fördelar.

"I Eskos pilotprojekt var förbättringen av servicemätvärden så bra att det var ett enkelt beslut för företaget att fortskrida till en operationell fas med en uppenbart bra avkastning på investeringen. Eskos pilot har varit en av de bästa vi har sett med tydligt fastställda användningsområden och tillhörande mätvärden med snabb och högkvalitativ utvärdering.” säger Jörgen Remmelg, VD på XMReality.

Jörgen Remmelg, VD XMReality
E-mail: jorgen.remmelg@xmreality.se

• En unik ’hands-overlay’ teknik som innebär att man kan guida en annan person på distans, som om man vore där
  • Integrationsmöjligheter genom öppna API:er (Application Programming Interfaces) för klienter