Pre-release av XMReality Business tillgänglig via webben

Linköping, Sweden—XMReality AB (publ) (NASDAQ First North: XMR), tillkännager idag att en pre-release av XMReality Business, ett SaaS-erbjudande till små och medelstora företag, nu finns tillgängligt på bolagets hemsida, xmreality.com.

Det nya erbjudandet riktar sig till små och medelstora företag på en global marknad och innebär att lösningen blir tillgänglig utan att XMRealitys personal behöver involveras. Det ger mycket stor skalbarhet och en möjlighet för nya kunder att snabbt och enkelt kan börja använda XMRealitys Business.

Denna version av XMReality Business erbjudande är gratis under en tidsbegränsad period. Vid den officiella lanseringen senare i år kommer försäljning ske via webben. Versionen inkluderar möjligheten att koppla upp sig mot vilken annan person som helst med en smart-phone för att ge hjälp och instruktioner via remote guidance.

“När vi lanserar XMReality Business kan vi nå en bredare användarbas oberoende av var i världen kunderna finns och vilken storlek de har. Detta erbjudande är ett perfekt komplement till vår starkt växande affär till stora globala företag.” säger Johan Castevall

För mer information kontakta:

Johan Castevall, CEO XMReality
johan.castevall@xmreality.se

XMReality AB (publ) utvecklar och säljer lösningar som revolutionerar kunskapsöverföring via så kallad förstärkt verklighet - Augmented Reality (AR). Företaget är marknadsledande inom vägledning på distans (remote guidance) där man via AR kan guida en person på plats för att lösa problem eller förhindra att de uppstår. XMReality:s kunder finns främst inom industrin såsom ABB, Siemens Industrial Turbomachinery, Electrolux och Bombardier. XMReality är baserat i Linköping och är noterat på Nasdaq First North (ticker: XMR).  För mer information, besök: www.xmreality.com

Citat

Johan Castevall