XMReality och ABB presenterar tillsammans - så skapar du en bättre service

Nu när marknaden går alltmer från att sälja produkter som ägs av kunden till att leverera tjänster är det det perfekta tillfället att komma och se vad XMReality kan göra för ditt företag - särskilt hur teknikdrivna partnerskap radikalt kan förbättra det stöd du kan erbjuda både kunder och kollegor.

Den här veckan kommer XMReality och ABB att presentera och ställa ut tillsammans vid två stora branschevenemang och diskutera vikten av ömsesidigt partnerskap för att kunna erbjuda en bättre service. Missa inte vår gemensamma presentation på dag 2 av Aftermarket Business Platform, där ABB presenterar hur XMReality Remote Guidance används för att skapa ytterligare kundvärde i deras serviceerbjudande.

16-18 okt, 2019 - Aftermarket Business Platform, Nyköping, Sweden

För 13:e året i rad är Aftermarket Business Platform, Europas största evenemang för servicechefer. Årets evenemang som hålls i Nyköping, Sverige, kommer att sammanföra över 200 beslutsfattare för att diskutera utvecklingen inom servicebranschen och möjligheterna med IoT och Big Data, bland andra intressanta ämnen.

16-17 okt 2019 - Offshore Technology Days, Stavanger, Norge

Norges ledande årliga olje- och energievent, OTD, är mötesplatsen för olje- och energibranschen där man delar tekniska och kommersiella erfarenheter. OTD erbjuder många nätverksaktiviteter såsom BusinessHub (NEW), Organization Park, OTD Students, The Digitalization Day Conference och Octoberfest.

Vi ser fram emot att träffa dig där!

Kontakta oss för att boka ett möte.

För mer information, vänligen kontakta: Johan Castevall, VD XMReality

Telefon: +46 (0) 73 356 04 81

E-post: johan.castevall@xmreality.se

• En unik ’hands- Overlay’ teknik som innebär att man kan guida en annan på distans, som om man vore där