XMReality signerar nytt avtal med Guernsey Holdings LLC

XMReality Inc., det amerikanska dotterbolaget till XMReality AB (publ), har tecknat ett nytt kundavtal med Guernsey Holdings, ett top 100 franchise bolag inom restaurangbranschen i USA samt en av de största operatörerna av Sonic restauranger i landet.

XMReality, Inc. kommer att förse Guernsey Holdings med sin Remote Guidance™-mjukvara. Programvaran kommer att användas för att underlätta samarbete på distans mellan kollegor och leverantörer på restaurangplatser som ägs av Guernsey Holdings.

"Vi är glada över att välkomna Guernsey Holdings till XMReality-familjen", säger Ryne Simeone, Vice President för affärsutveckling på XMReality, Inc. "Guernsey Holdings är en av de snabbast växande restaurangoperatörerna i landet och investerar omfattande i både personal och samhället omkring dem, och vi är glada att hjälpa dem att ytterligare öka sin närvaro i USA."

Johanna Edepil, CMO XMReality
E-mail: johanna.edepil@xmreality.com

• En unik ’hands-overlay’ teknik som innebär att man kan guida en annan person på distans, som om man vore där
  • Integrationsmöjligheter genom öppna API:er (Application Programming Interfaces) för klienter