• XMReality/

XMRealitys årsredovisning 2018 och övriga handlingar inför årsstämman tillgänglig på bolagets webbplats

Den som önskar ett tryckt exemplar av årsredovisningen är välkommen att beställa via e-post info@xmreality.com

Johan Castevall, VD XMReality AB (publ)
johan.castevall@xmreality.se

XMReality AB (publ) utvecklar och säljer lösningar som revolutionerar kunskapsöverföring via så kallad förstärkt verklighet - Augmented Reality (AR). Företaget är marknadsledande inom vägledning på distans (remote guidance) där man via AR kan guida en person på plats för att lösa problem eller förhindra att de uppstår. XMReality:s kunder finns främst inom industrin såsom ABB, Siemens Industrial Turbomachinery, Electrolux och Bombardier. XMReality är baserat i Linköping och är noterat på Nasdaq First North (ticker: XMR).
För mer information, besök: www.xmreality.se

Bolagets Certified Adviser är Redeye AB

Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande onsdagen den 11 april.