BioStock Investor Pitch: Zenicor Medical Systems

Zenicor Medical Systems är ett ledande medicinteknikbolag inom arytmidiagnostik och strokeprevention. Bolagets EKG-lösningar möjliggör tidig diagnos av förmaksflimmer så att stroke kan undvikas. Bolaget genomför nu en företrädesemission om 42,3 Mkr för ökad tillväxt, vilket vd Mats Palerius berättar mer om i BioStock Investor Pitch i dag klockan 8.45.

Se hela presentationen på biostock.se:

Detta är ett pressmeddelande från BioStock – Connecting Innovation & Capitalhttps://www.biostock.se

Detta material har upprättats i marknadsföringssyfte och är inte och ska inte anses utgöra ett prospekt enligt gällande lagar och regler. De fullständiga villkoren för företrädesemissionen och mer information om bolaget har redovisats i det EU-Tillväxtprospekt som offentliggjordes och publicerades på zenicor.se den 25 april 2023. EU-Tillväxtprospekt har godkänts och registrerats av Finansinspektionen. Marknadsföringsmaterialet är inte avsett att ersätta EU-tillväxtprospektet som grund för beslut att teckna aktier i Zenicor Medical Systems och utgör ingen rekommendation att teckna aktier i Zenicor Medical Systems. Investerare som avser eller överväger att investera i Zenicor Medical Systems uppmanas därför att läsa EU-tillväxtprospektet.

BioStock Investor Pitch: Zenicor Medical Systems