Hvor godt kender du dine kolleger?

Regus har fundet ud af, at de ting, som medarbejderne ikke kan undvære på jobbet, omfatter Svampebob-kuglepenne og magiske krystaller

Du bruger sikkert flere vågne timer sammen med dine kolleger end med din familie, men hvor godt kender du dem? Ville du være i stand til at identificere de ting, de bare ikke kan undvære på kontoret? De seneste undersøgelser, som Regus har foretaget blandt mere end 20.000 senior managers og virksomhedsejere i mere end 80 lande, viser, at must-haves på medarbejdernes skriveborde omfatter drypfri krus til de fummelfingrede, små nuttede bamser, stress-bolde og motivationsdiagrammer til de mere anspændte.

Mere traditionelle svar er familiefotos, som én ud af fem svarpersoner (18 %) sætter højt, nyttige visitkort (13 %) og artwork (10 %), som giver inspiration og måske et lille afbræk fra den daglige trummerum.

Religiøse pyntegenstande og amuletter afværger negative arbejdsvibrationer, mens diplomer, certifikater og trofæer minder medarbejderne om tidligere bedrifter og ansporer til at yde en indsats. Hos de evigt unge holdes barnesindet i live med dukker og modelbiler på skrivebordet.

Olivier de Lavalette Regional Regional Manager hos Regus udtaler: "Vi bruger så meget tid sammen med vores kolleger på arbejdspladsen, at det er nemt at antage, at vi allerede ved alt, hvad der er værd at vide om dem, men denne undersøgelse viser, at medarbejdere verden over støtter sig til nogle bestemte genstande, der får dem til at føle sig mere hjemme, der minder dem om deres kære eller bare er med til at motivere dem og gøre arbejdet nemmere. Denne undersøgelse bekræfter betydningen af arbejdspladsen som et sted, hvor medarbejderne har behov for at føle sig tilpas og for at udtrykke deres personlighed, selv de mest usædvanlige træk!"

Regus er verdens største leverandør af fleksible arbejdspladsløsninger med et udvalg af produkter og servicer, der strækker sig fra fuldt møblerede kontorer til professionelle mødelokaler, business lounges og verdens største netværk af videokonferencefaciliteter. Regus giver dig mulighed for at arbejde på din egen måde, uanset om det er hjemmefra, mens du er på farten eller på et kontor. Kunder som f.eks. Google, GlaxoSmithKline og Nokia er sammen med hundredtusinder af voksende små og mellemstore virksomheder nogle af dem, der har glæde af at outsource deres behov for kontorer og arbejdspladser til Regus, hvilket giver dem mulighed for at koncentrere sig om deres kerneaktiviteter.

Over 1.000.000 kunder om dagen har glæde af Regus' faciliteter overalt i verden på mere end 1.200 beliggenheder i 550 byer og 96 lande, hvilket giver den enkelte mulighed for at arbejde hvor som helst og når som helst. Regus blev grundlagt i Bruxelles, Belgien, i 1989 og har hovedkontor i Luxembourg. Regus er noteret på London Stock Exchange. Du kan få flere oplysninger ved at besøge: www.regus.com