Biofrigas presenterar på Aktiespararnas event ”Hållbara investeringar” den 7 februari 2022

Den 7 februari kl 20:00-20:30 medverkar Biofrigas VD Jonas Stålhandske på Aktiespararnas event ”Hållbara investeringar” på Svenska Mässan i Göteborg. Evenemanget kan även följas digitalt, se nedan. Jonas Stålhandske kommer att sammanfatta det händelserika gångna året och berätta om bolagets framtida planer. Utöver det kommer den regulatoriska situationen kring biogas att diskuteras samt vilka möjligheter den medför för bolaget.

Vi bjuder in dig som journalist, analytiker och aktieägare att delta i evenemanget som är öppet för alla. Frågor kan på förhand mailas till event@aktiespararna.se eller till bolagets VD direkt enligt kontaktuppgifterna nedan.

Information om evenemanget:

Var: Svenska Mässan, Mässans Gata 24, Göteborg. Evenemanget kan följas live och on demand via Aktiespararnas YouTube-kanal samt via aktiespararna.se/tv/live. Ingen föranmälan krävs för att följa evenemanget digitalt.

När: 7 februari kl. 12:55–21:00, Biofrigas presenterar 20:00-20:30.

Mer information: https://www.aktiespararna.se/aktiviteter/tema-hallbara-investeringar

Taggar: