52 burgare och de godaste tillbehören

En hamburgare i veckan...året runt!

Det finns inget som slår en riktigt god burgare! Här bjuder grillmästaren Per Ehrlund på 52 fantastiska recept på burgare och de godaste dressingarna, bröden och tillbehören. Dessutom tips på hur du väljer rätt kött och maler det själv på bästa sätt, men också hur du gör grymma vegoburgare som får köttälskaren på fall. Uppdatera de klassiska burgarna och hitta nya favoriter som hjortburgare med mesost och rårörda lingon, kantarellburgare med bakad vitlöksdressing, klassiska BBQ-burgare och smashburgare i olika former - här finns något för alla!

Per Ehrlund är en av Sveriges mest anlitade och rutinerade grillinstruktörer som med glimten i ögat inspirerar med sina genuina kunskaper i grillandets konst. Han har vunnit flera utmärkelser i olika BBQ-tävlingar, bl a Årets Grillkock och även kommit på en hedrande andraplats i Grillmästarna på TV. Utanför Katrineholm där Per bor har han minst sju grillar som står redo att grillas på, om det behövs kan han ta fram fler.

Utgivning: 2023-04-11

Isbn: 9789155271633 Foto: Ulf Huett