Småbolagsdagarna 2021

Den 7 juni kl. 20:30- 21:00 kommer VD Thomas Ljung att presentera Botnia Exploration och dess planer på att starta en guldgruva i Vindelgransele, Västerbotten.

Småbolagsdagarna arrangeras av Aktiespararna och i år kommer evenemanget att genomföras digitalt. Programmet kommer att streamas live och finnas tillgängligt on demand via Aktiespararnas Youtube-kanal och aktiespararna.se.

Botnia Exploration presenterar den 7 juni kl. 20:30 -21:00 och tycker ni guld är spännande bör ni boka in den tiden i era kalendrar. Livesändningen kan ni följa på http://www.aktiespararna.se/tv/live.

Botnia Exploration Holding AB (publ) är ett prospekteringsbolag med målsättningen att driva småskalig gruvbrytning med fokus på guld och basmetaller i Sverige. Bolaget är listat på Nasdaq First North Growth Market (BOTX). Erik Penser Bank AB är Certified Adviser till bolaget. Telefon: 08-463 83 00. E-post: certifiedadviser@penser.se. För ytterligare information besök bolagets hemsida www.botniaexploration.com.