Stöd Bröstcancerfonden - Geisha betalar

Geisha stöder kampen mot bröstcancer i höst genom att samla in pengar till Bröstcancerfonden. Oktober är Rosa Bandets stora insamlingsmånad och hur stor Geishas gåva blir bestämmer du!

Geisha har tagit fram ett digitalt rosa band som kan hittas på kampanjsidan www.gemedgeisha.nu och skickas vidare till vänner och bekanta via Facebook. För varje rosa band du skickar ökar Geishas bidrag med 50 öre till Bröstcancerfonden. ”Geisha står för inre harmoni och styrka och passar därför utmärkt för att stödja Bröstcancerfonden”, säger Sirkku Erlandsson, VD för Fazer Konfektyr Sverige. ”Som kvinna och VD inom ett familjeföretag med många kvinnliga kunder känns det också självklart att vara med och stödja Bröstcancerfondens viktiga arbete.” Ju fler rosa band du skickar, desto större blir alltså bidraget till forskning och stöd till de drabbade. På www.gemedgeisha.nu kan du själv se hur Geishas stöd växer för varje rosa band du skickar. Kampanjen pågår 1/10-31/10 2009 och stöds av en omfattande TV- och printkampanj samt rikstäckande butiksaktiviteter.

Taggar: