Getinge publicerar helårsrapport 2022 den 1 februari kl. 08.00 och bjuder in till telefonkonferens kl 10.00

Getinge kommer att publicera sin helårsrapport för 2022 den 1 februari 2023 kl. 08.00 (svensk tid), följt av telefonkonferens kl. 10.00 med Mattias Perjos, VD & koncernchef, och Lars Sandström, CFO.

Fondförvaltare, analytiker och media bjuds in till telefonkonferensen. Se telefonnummer nedan:

SE: +46-8-5051-6386
UK: +44-20-319-84884
US: +1-412-317-6300
Pinkod: 6209909#

Under telefonkonferensen kommer en presentation att hållas. För att ta del av denna via webcast, vänligen klicka på följande länk: https://ir.financialhearings.com/getinge-q4-2022

Alternativt, använd följande länk för att ladda ned presentationen:

09:45    Ring in till konferensen
10:00    Presentation
10:30    Q&A
11:00    Avslutning

Inspelning tillgänglig i tre år
En inspelning finns tillgänglig i tre år via https://ir.financialhearings.com/getinge-q4-2022.

Lars Mattsson, Head of Investor Relations
Tel: +46(0)10 335 0043
E-mail: lars.mattsson@getinge.com

Kort om Getinge
Med en fast övertygelse om att alla människor och samhällen ska ha tillgång till bästa möjliga vård förser Getinge sjukhus och Life Science-institutioner med produkter och lösningar som har till mål att förbättra kliniska resultat och optimera arbetsflöden. Erbjudandet omfattar produkter och lösningar för intensivvård, hjärt- och kärlkirurgi, operationssalar, sterilgodshantering samt Life Science-sektorn. Getinge har över 10 000 anställda runtom i världen och produkterna säljs i 135 länder.