Hyresgästföreningen anordnar boinflytandekonferens i Borlänge

Imorgon onsdag den 8 februari anordnar Hyresgästföreningen region Mitt en boinflytandekonferens på Quality Hotel Galaxen i Borlänge. Inbjudna är de bostadsföretag i Dalarna som har ett boinflytandeavtal tecknat tillsammans med föreningen.

- Syftet med konferensen är att diskutera hur vi tillsammans kan utveckla inflytande och delaktighet för bostadsföretagens hyresgäster, säger Åsa Billvik Folkrörelseutvecklare på Hyresgästföreningen. Det här kommer att ge oss en gemensam grund att stå på i vårt fortsatta inflytandearbete.

Konferensen äger rum på Quality Hotel Galaxen i Borlänge, onsdagen den 8 februari mellan klockan 9.30-14.30.

Mer information: Åsa Billvik Folkrörelseutvecklare Hyresgästföreningen region Mitt tel: 010-459 15 62

Region Mitt
Regional pressjour Mitt