PRESSINBJUDAN: Bostadspolitisk debatt med Knivstas kommunpolitiker

Vad vill de olika partierna i bostadspolitiken? Det belyser Hyresgästföreningen i en bostadspolitisk debatt med kommunpolitiker från Knivsta den 29 augusti kl 18.00-20.00

Medverkar i den politiska panelen gör Jacob Risberg, MP; Christer Johansson, V; Monica Lövgren, SD; Lotta Wiström, L; Göran Nilsson, M; Mikael Rye-Danjelsen, Knivsta.nu; Harriet Swanberg, S; Boo Östberg, C.

Jens Nilsson, ordförande Hyresgästföreningen Uppsala-Knivsta deltar.
Moderator: Johan Pelling, regionchef Hyresgästföreningen Aros-Gävle

Dag: den 29 augusti
Tid: kl 18.00-20.00
Plats: Knivsta kommunhus, Tilasalen

Debatten anordnas av Hyresgästföreningen Uppsala-Knivstas bostadspolitiska grupp.

Läs mer om vilka frågor Hyresgästföreningen driver i valet och vad de olika partierna tycker på https://www.hyresgastforeningen.se/var-politik/hyresgasternas-val/

Region Aros-Gävle
Petra Olofsson