Pressinbjudan till Hyresgästföreningens aktiviteter i Uppland

Hyresgästföreningen är på besök i flera bostadsområden och hoppas att många boende ska vilja prata om sina hjärtefrågor.

Vad är viktigast för den som bor i hyresrätt? Hur känns det när omvärlden tror att ens område är farligt? Hur vill man att svensk bostadspolitik ska utvecklas?

Något vi i Hyresgästföreningen mycket gärna diskuterar och lyssnar på!

Träffa förtroendevalda och anställda i Hyresgästföreningen och de som bor i områdena.

Var vi befinner oss kan du se på vår webbsida.

Vecka 37 gör Hyresgästföreningen en gemensam satsning i hela landet. Fokus är på att möta våra medlemmar och värva fler medlemmar. Tillsammans blir vi starkare. Vårt mål är ett tryggt boende för alla.

Vi ses självklart under ordnade former, vare sig det handlar om tipsrundor, fika i kvarterslokalen eller bomöten utomhus.

För mer information, ring vårt pressnummer 010-4591300.

Region Aros-Gävle består av landskapen Västmanland, Uppland, Gästrikland och Hälsingland.