Så ser Centerpartiet och Hyresgästföreningen på bostadspolitiken inför valet

I september är det val, men redan i eftermiddag träffar Hyresgästföreningen norrländska riksdagsledamöter från Centerpartiet för ett digitalt samtal om bostadspolitik. Media är välkomna att delta, ett bra tillfälle att ställa frågor om boende.

Hyresgästföreningen träffar idag Centerpartiets Anne-Li Sjölund och Helena Lindahl, riksdagsledamöter från Västernorrland respektive Västerbotten, för att samtala om vilka bostadspolitiska frågor som är hetast inför valet och vilken påverkan dessa har på de båda länen.

Tid: 2 juni, kl. 13.00-14.00
Plats: Microsoft Teams

Journalister som vill delta kan höra av sig till Anders Rubensson enligt nedan för länk till mötet.

Välkommen!

För mer information:
Anders Rubensson, pressansvarig, 070-602 51 58 alt. anders.rubensson@hyresgastforeningen.se