InCoax Networks AB flyttar Q1-rapporten till 15 maj

InCoax Networks AB meddelar idag att bolaget flyttar fram sin Q1-rapport till 15 maj, på grund senaste veckornas tidskrävande arbete med att genomföra korttidspermitteringar, samtidigt som flera potentiella affärsmöjligheter tagit mycket tid i anspråk.

För att kunna fokusera på pågående åtgärder och aktiviteter, senareläggs publicering av Q1-rapporten till 15 maj (tidigare utsatt datum var 8 maj).

Jörgen Ekengren, VD InCoax Networks AB

Om In:xtnd
In:xtnd är lätt (EASY) att installera eftersom det använder byggnadens existerande kabelinfrastruktur för uppkoppling av bredbandslösningar (fiber access extension). Modemen kopplas enkelt in av användaren själv och systemet kan driftsättas i olika steg, vilket gör att den dagliga driften av exempelvis hotell och sjukhus störs minimalt. In:xtnd är snabbt (FAST), 2,5 Gbps data på varje kanal, i princip symmetriskt (lika snabb upp- som nedladdning av data). In:xtnd är smart (SMART) eftersom det använder existerande kabelnät och därmed även det miljömässigt smartare alternativet. Snabb och lätt driftsättning leder även till ökad tillgång till fastigheter och därmed flera abonnenter, samt kort tid till att tjänster kan driftsättas (short time to revenue).

InCoax utvecklar innovativa lösningar för bredbandsuppkoppling. Med In:xtnd™ erbjuder vi världens ledande telekom- och bredbandsoperatörer nästa generations smarta och hållbara nätverkslösningar. Lär mer om hur vi lever upp till vår devis ”Saving the world from complicated” på www.incoax.com. Augment Partners AB, tel. +46 8-505 651 72 info@augment.se , är bolagets Certified Adviser.

Q1